Fredag

Dagen har handlat mest om jobb, jobb och åter jobb =P har jobbat 9½ idag... det var hemst... och imorgon och på söndag jobbar jag öppning... kul jul. Så egentligen borde jag gå och lägga mig nu.
Men så trött är jag inte faktiskt. Eller ja i kroppen men inte i huvudet =P haha

Och Max är inne och jobbar på Viper, lagom kul.
Fast nu sitter jag och pratar med Daisy iaf =) har försökt hjälpa henne med bloggen. Eller försökt komma på ideér till hur den ska se ut men det har inte gått så bra =p

Och imorgon efter jag har slutat så ska jag och Max åka till Märsta. Det kommer bli muwsigt =) berättar vad det är imorgon om jag hinner =P

Sen ska vi ut till Lidingö =) till Daisy och ha myskväll =)

Ne nu ska jag göra något annat, kolla på film eller något.,..
God natt =)


Jag vet att jag är snygg osminkad =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0