Helgen kortfattat

I fredags var vi på student skiva på Viper. (Jag, Max, Petra,Hanna och Daisy samt Carro =) )
Det var riktigt kul alla blev riktigt på lyset och vi vinglade hit och dit =P

Och igår jobbade jag 15-22 och det var inte ok. För det första hade jag ont i ryggen och mådde illa. Och nej det var inte för att jag var bakis utan jag har känt det här i 3 dagar nu. Det r inte kul alls.
Och på jobbet så svimmade en kille. Usch det var verkligen inte ok. Blev ju rädd att han skulle slå sig ordentligt.

Sen när jag kom hem så låg Max, Petra och Daisy och kollade på film. Jag hade ingen större lust att kolla på film utan började röja upp här hemme eftersom det såg förjävligt ut.

Och idag firar jag och älsklingen 1½ år. Kanske inget man firar sådär jätte mycket men ändå. Så Hanna och Diasy ska komma hit så ska vi glo på film och äta =) muwsigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0