Lördagen

Petra och jag låg och kollade på film från typ 10 till kanske 4-5 så sega var vi =P
Men sen blev det full rulle. Vi skulle ju på raggarfest ute vid Arlanda.
Så Daisy, Hanna och Nicole kom också hit. Men väl där så sög det totalt. Jag ville bara hem men eftersom det låg ute på landet så var det ju inte bara att åka hem. Men vi drog hem vid 11 kanske. Sen åkte jag och Max hem och hade myskväll vilket jag tyckte var mysigt. Längesen man hade det med hjärtat =)

Idag ska jag städa här hemma. Eftersom mamma och hennes kille kommer hit imorgon och då har jag ingen lust att det ser ut som 4e världskriget har ägt rum här. För då blir nog inte mamma så glad om jag ska vara ärlig =P haha

Ne nu ska jag väl börja fixa här så man blir klar någongång =)



Min mamma är min bästa vän och det är tack vare henne jag är som jag är idag.
Finns ingen jag respekterar mer än min mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0