Måndag

Idag jobbade jag 11-20. Var riktigt ok faktiskt. =)
Har varit ganska öde med tanke på att det är löning. Men det blir nog bättre i veckan =)
Fick även köra ett eget litet skift i kassan idag. Det var riktigt kul faktiskt =) Men jag kan inte säga att jag vill bli skiftledare, inte än iaf.
Tar en sak i taget. Ska ju förmodligen gå upp till heltid snart. Då kommer det blir underbart, men jag kommer jobba mera men få in mer pengar. Det är nice =)

Sen efter att jag hade slutat så åkte jag, max och petra och storhandlade mat. För 1500, ungefär det jag hade räknat med. Inte så dumt. Våran kyl/frys är fullproppat med grejer =) riktigt mysigt.
Imorgon blir det att jobba 09,45-14, skulle int jobbat alls men jag kände att jag kunde vara så snäll att ställa upp, som vanligt.
Efter det blir det att åka till Polisen och fixa det där förbannade legget. =P
Sen efter det får vi se vad som händer. Kanske stannar hemma eller drar med max när han ska jobba.

Time will tell...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0