Måndag

Japp då var måndagen avklarad, kändes ett tag som om den aldrig skulle ta slut faktiskt =P.

Men iaf, dagen började med att jag, Petra och Max åkte in till stan för att köpa saker till fredag (vi kommer göra succé.) Precis när vi kommer till stan ringer mamma och säger att dem är klara på sjukan så vi köper det vi ska ha och ilar hem fort som bara den.

Efter kanske 20 min efteråt så plingar det på dörren. Det var härligt att träffa mamma och hennes sambo, träffar dem så sällan. Och för dem som inte har förstått det än så är mamma min bästa vän. Vi har mera en kompis relation än en mor&dotter. Vilket känns bra. Det är hon som har varit och stöttat mg genom livet.

Men men vid halv fyra skjutsade dem mig till jobbet. Jobbade 17-00 idag.
Och eftersom det var match idag (aik-dif) så trodde jag vi skulle få dunder mycket att göra, men icke. Det var ganska dött.
När matchen väl var slut rusade det in massa gäster så man fick ju lite att göra iaf =P haha
Sen var det ju några idioter som tände bengaller (stavning?) utanför jobbet så all rök for ju in på restaurangen och fan vad det luktade, det var som att man fick ont i huvudet.

Det bra sakerna idag var först att Kenneth fixade vårat lås så jag slipper ha en klump i magen eftersom min väska blev ju snodd där mina nycklar låg!
Så nu kan man sova lite bättre på natten kanske =)
Sen upptäckte jag att jag har fått yttligare mer i lön. Med 4 kr. Inte mycket för er kanske men det blir mycket. Så jag är grymt glad kan jag ju säga =D

Ne nu ska jag surfa vidare och se om jag hittar något kul.
Just det, jag funderar på om jag ska skaffa en mini pc. Dem har ett kanon erbjudande på 3. Så ska dit någon dag och prata med dem, men först måste jag ha ett leg. Och det ska jag fixa hos polisen nästa vecka. Wohooo!!!
Kostar visserligen 400 men man får det efter typ 5 dagar =) och det är nice.
Den här gången kanske man inte ser så förjävlig ut på kortet =P haha

Ne nu ska jag sluta skriva haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0