Onsdag

Idag jobbar man 16-23. Eller jag man blir väl klar vid halv tolv säkert. brukar man ju bli. Men man får väl se det från den ljusa sidan. Mer pengar.
Har även fått lite mer i lö nu. på mindre än 1 vecka har jag fått 10 kr mer i lön. Jag är så nöjd =)
Och folk säger att det är dåligt betalt på donken. inte om man heter Sofia. Tjänar lika mycket som en områdesledare och jag är bara medarbetrare än så länge =P det är nice.

Och jag hoppas att jag slipper skälla ut små ungdomar idag som inte vet hur man beter sig.
Hatar när folk  kommer in och påstår att dem har betällt när dem egentligen inte har gjort det. *morr*
Haha och försök att anmäla mig =P Min chef såg precis allt som hände =P

Fick mitt bank kort idag så det kändes skönt. Nu är det bara leget kvar att fixa sen är det perfekt igen. Och då ska jag fixa en ny dator också.
Sen är frågan om man ska ha en mini pc eller en lap top. Får se hur jag gör.

Ne nu ska jag fortsätta göra mig iording =)


Oj vad jag saknar att vara 17. Det bästa året i mitt liv =)


Kommentarer
Postat av: Natalie

Gud vilken bra sommar det var!!!

2010-04-16 @ 11:25:52
URL: http://north-silver.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0