Skäms

Nu skäms jag lite faktiskt,.
Har inte bloggat på en vecka. ILLA!!!
Men har inte haft någon tid alls. Har inte fått någon tid att sitta vid datorn. Inte för att i lugn och ro kunna sätta mig och blogga.

Men jag ska sammanfatta allt lite kort om vad som har hänt.

Torsdag:
Jobbade först till 3 efter det begav vi oss ut till Lidingö för att hämta upp Nicole =)
Efter det var det bara hem och börja göra sig iordning. Vid 6 kom Petra & co.
Lite senare kom även Oskar m fl.
Vi blev sammanlagt ungefär 14 pers i vår lilla etta på 21 kvadrat. Men vi fick plats =P
Vid nio började vi röra oss mot viper. VIlket tog betydligt längre tid än vi trodde. Bussen åkte ju värsta omvägen. SUCK.
Men tillslut var vi på viper och det var mysigt =)

Fredag:
Då var vi ute och grillade hos Nicole eftersom vi skulle fira hennes mamma. Det var underbart mysigt. Efter det drog vi till Daisy eftersom hon skulle göra sig iordning. Carro, Petra, Hanna och Daisy skulle ju till 360 så jag och Max var snälla och körde in dem =)

Lördag:
Då blev det mysig filmkväll hemma hos Daisy. Eller film och film. det var Greys Anatomy (stavning?) - maraton och killarna var ju inteså glada men dem överlevde ju =P haha. Kunde ju varit värre. Efter det drog vi hem och myste bara jag och Max =)

Söndag:
Det var bara en slappdag då man bara tog det lugnt =) sjukt skönt.

Måndag:
Då jobbade Max på Viper så jag följde med efterso jag inte ville vara hemma eftersom resten av gänget skulle på Hannas studentskiva =)
Men det var trevligt ändå att vara på Viper.
Lite ovant när det är studentskiva bara. Det känns inte riktigt som man är hemma då. Man saknar sina vänner och MUSIKEN!!!
Men lärde mig att spela Black Jack och det var så sjukt kul. Det kommer jag lätt göra igen. Max och jag gick hem med 900 spänn i fickan. Den är nice =)

Tisdag:
Jobbade 16.45-22. Helt ok dag fick även eda på att vi kommer få löneförhöjning. Kommer att tjäna 5 spänn mera. Och det är sjukt bra. Sedan jag började jobbet så har jag fått en läneförhöjning på 20 spänn. Den är bra =P

Onsdag: Idag blir det att jobba samma tid som igår. Kommer nog gå bra men jag vägrar att jobba till 23 omdem skulle fråga. ok att jobba till 22 men inte 23 just nu.
Mår inge bra i min kropp. Är trött hela tiden och kan inte anstränga mig för mycket för då blir jag helt förstörd i kroppen. Men det ska nog gå bra =)


Lite bild-festival kanske?


Kommentarer
Postat av: isabella

Kolla in min foto-blogg: http://fotobella.blogg.se

2009-05-10 @ 13:42:04
URL: http://Eriksssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0