Torsdag

Då var det torsdag än en gång. =)
Känns som om det var det nyss.
Nåväl, idag ska jag jobba 15-18. Så sjukt skön tid. =)
Jobbar typ bara match ruchen. Hoppas jag bara behöver gå i matsalen idag =P haha

Och det var sjukt mycket gäster på jobbet igår. Trodde aldrig det skulle ta slut. Men vi var ifrån jobbet vid halv tolv igår, som jag trodde. Men det var bara för jag hjälpte dem andra. Det måste man göra, annars funkar det inte.

Efter att jag har slutat plockar max upp mig så ska vi väl bara åka hem =) Sjukt skönt.
Sen kommer Petra hem hit ikväll. Kommer bli mysigt =)

Ne nu ska jag göra mig iordning. =)



Kommentarer
Postat av: Ämmii

Jag har faktiost gjort den själv :)

2009-05-21 @ 18:34:39
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0