Allå

I helgen har jag umgåtts med mamma =) var super kul att bara få umgås med henne själv. Var längesen bara hon och jag gjorde någonting själva.
Vi satt här hemma och pratade om allt mellan himmel och jord. Vi har mer som ett kompis förhållande och det finns ingen som kan ta hennes plats. No matter what.
Min mamma är min mamma och hon är den bästa!

Nåja sen var vi i Sollentuna Centrum. Och kollade lite. Dem har ju öppnat det nya centrumet nu så vi virrade runt där inne. Lite kul att dem försöker slå Kista Galleria. Och det kan jag nästan säga att dem har gjort. Iaf när det gäller mysighets faktorn. Mycket snyggare. Men Kista ska ju också ha invigning av de nya delarna den här veckan om jag inte minns helt fel.

Nåja imorgon blir det att stiga upp tidigt eftersom dem kommer och ska byta vårat golv i sovrummet. ÄNTLIGEN och sen på onsdag så kommer dem och tapetserar om där inne. =) Och sen blir det vardagsrummet. =D=D YES.

Ne nu ska jag sätta mig och glo på film och äta choklad. Ja jag kan äta choklad men gillar det inte egentligen förutom den nya smaken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0