GOD MORGON =D

Haha eller något i den stilen =P Känns konstigt att vara vaken vid den här tiden men vad ska man göra. Jobbar 07.00-16.00 idag. Får skylla mig själv lite eftersom jag skulle jobbat 11-20 men det känns som om jag får mer fritid efter jobbet och det är ju trevligt =)


Vad har hänt i veckan då?
Hmm, igår var jag och Max och tog vaccinet för Influensa A (även kallad svininfluensan). Egentligen ville jag inte ta den men Max mormor och moster "tvingade" oss =P Ok man kan inte tvinga någon men dem är ju bara rädda om oss.
Sprutan gjorde inte ont. Det är snarare efteråt det känns. Har fortfaranade ont i armen.

Sen i Onsdags var jag och junior på IKEA. VÄldigt mysigt. Vi gick runt där 5 timmar och kollade och shoppade =) Skulle ju inte handlat något men alla vet ju hur det blir på ikea =P Så det blev nya gardiner, skåp, hyllor, slickepott, bunkar. Ja lite av varje helt enkelt =P

Sen har jag legat sjuk också. Haft feber och känt mig helt däckad. Men nu mår jag bättre =D som tur är =P haha.

Ne nu ska jag dra mig mot bussen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0