Hej alla nattugglor

Dem senaste dagarna har varit helt ok =)

- Vi har hunnit fått nytt golv, nya tapeter i både sovrum och vardagsrum =) kommer att lägga upp bilder sen när jag har ställt iordning allt i lägenheten =P haha

- Jag var på Erotik Mässan idag i Alvik och det var hur mysigt som helst. Inte varit på den mässan innan. Men jag kommer garanterat gå dit igen. Dock med lite mera pengar ;)
Var där med Atte och Co. =)

- Jag har varit inne i stan och fikat med Atte och det är ju alltid lika roligt att träffa honom =) Du är den närmsta vännen jag har, förutom mamma =)

- Imorgon jobbar man 13-21. KUL KUL. Eller inte. Vi har ju Happy day eller vad det hette. Och vi kommer ge 10 % av försäljngen till Ronalds McDonalds nya hus. Kan redan ana vad det är för kaos som väntar om jag ska vara ärlig.

- Och på kvällen blir det att fixa iordning lägenheten =) Och göra det super mysigt =) wieee och Max och jag ska bara ta det lugnt =) skööönt.


Jag och Max firade 2 år som tillsammans den 24 nov.
Jag älskar dig mitt hjärta.

Ja just det, jag har blivit brunett igen.
Kände att blondt inte riktigt är min kopp te, om man får säga så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0