Söndag

Då var det söndag, igen.

I fredags så gick jag till viper efter att ha jobbat och jag har inte haft så kul på ett bra tag =) Alla var på bra humör, likaså jag =) Blev ju en del dricka, men någon gång måste man ju unna sig det också. =)


Jag ser full och trött ut haha =P

Nåja sen igår var jag först bara hemma. Hade verkligen bestämt mig för att vara hemma heeeela kvällen men så blev det ju inte.
Max ringer och ber mig komma in till Mariatorget med hans batterigrepp. En lagom glad Fia åker in dit och efter det inser jag att nu har jag ingen lust att åka hem. Så jag messar Daisy och kollar vad hon gör.
Hon var på viper så jag drog dit. Men det var DÖTT där. Men jag tror de flesta var på hemma fester eftersom det var Halloween.
Efter det mötte jag upp Max så åkte vi hem tillsammans och somnade ganska fort =)



Och idag fixade vi bort volvon. Ni vet den vi krockade med för kanske 2 månader sen. Tur att det finns folk som ger betalt för en bil som är pajjad.
Efter det drog vi till Sollentuna centrum och hittade en 50 tums plasma tv vi ville ha. Men det gick inte att köpa. Men vi kanske ska försöka igen. Och ta krediten på båda två.
Fatta nice med en STOR platt tv på väggen. Dock så måste vi ju sälja våran tv möbel isf men det är ju så värt det isf =)
Nåja vi åkte iaf till Kista och fixade en tv-box. Vi har lessnat att bara ha 1,2,4 och 6an. Nu har vi lite fler kanaler. YES =)

Imorgon blir det att jobba 9-18. Och sen hem och mysa och laga mat med hjärtat mitt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0