Sorry

Men har inte haft tid till att blogga =P konstigt nog... haha
Dålig ursäkt? ja verkligen

Vad har hänt den senaste veckan då?
I helgen jobbade jag bara och när jag väl vara hemma så tog jag det lugnt =)

Sen har vi varit ute i sigtuna och hälsat på max moster och lilla kusin =) hon är för söt men skriker så man tror att trumhinnorna ska försvinna.

Nåja imorgon jobbar man 11-20. Värdelös tid men den ger ju bra med pengar =P det måste man ju erkänna =) Sen på fredag jobbar jag 10-14. SKÖÖÖNT!!!
Sen i helgen kommer mamma förbi. Kanske. men jag hoppas det. Saknar ju lilla mamma =)


Har en sak som ligger och gnager mig i huvudet och det är att jag vill färga håret. Men vet inte VAD för färg jag ska använda. VIll ju ha löshår också men är man blond är det svårt att hitta ett som har samma färg. Kolla på vissa "storbloggare" *host host* Nämner inga namn.
Dem har ju MASSOR av pengar men kan inte hitta löshår som är likadant som deras egna hår.

Jaja har iaf en vecka på mig att bestämma mig... Vad säger ni?
Go brown or stay blonde?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0