....

Igår var jag Linda och Max på Garbo. Dem hade ett litet party där... Eller ja. Jag säger bara trance, upptempo musik.
Det var grymt kul. Trodde faktiskt jag hade glömt bort hur man stampade men ikke. Det gick så bra så. Fast ingen slår ju Junior. Nej nej.

Ja iaf igår var det värsta oturs dagen. Först gick max byxor sönder, sen fick vi soppa torsk mitt i stan!!! bara för att soppamätaren har lagt av så varnar den inte ens för att bensin lampan inte funkar, det märkte vi igår =P. Efter det så åkte vi ut till sumpan. Där visar det sig att junior har glömt sitt leg och bankomat kort inne i stan. så det var ju bara att åka tillbaka. När vi väl kom in så försvann all otur =P

Vid tre åkte vi därifrån och Linda fick sova hos oss pga vissa orsaker. men det var mysigt ändå =) Hon kommer ju hit ikväll också och då blir det True Blood maraton =D

Wohooo =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0