§#!?&

Ja, så känner jag mig just nu. Helt upp och ner och helt fucked up.

Vet inte vad det är med mig men jag känner en sån stor ångest. Men jag vet inte vad det beror på. En stor klump i magen som bara vägrar att försvinna.
Vet inte om jag är orolig för något, men vad skulle det vara? Ja frågorna är många men svaren är få.

Känns som jag inte vet vart jag står just nu. Fråga mig inte varför.

Vart tog den glada, trevliga Fia vägen? Var alltid glad och trevlig innan. Nu har jag blivit världens mest irriterade människa. Känner inte det där roliga längre.
Men det kan trots allt vara en liten svacka. Den här känslan brukar komma lite från och till. Men jag orkar inte visa den. Sväljer ner allt istället och fortsätter. Men i min ensamhet så kan jag börja gråta hur lätt som helst.

Nåja slut på allt gnällande.


Kommentarer
Postat av: daisy

fiiiiaaa!!!! kanske har du en svaka för att vi inte umgås som vi gjorde förut..jag saknar er jättemycket!! vill att vi ska träffas och umgås snart igen :) <3

2009-10-04 @ 19:27:28
URL: http://daiisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0