Ett öga rött...

Ja så kan man verkligen beskriva mitt öga. Det är RÖTT och fult just nu. Och är så ljuskänslig att det sticker i ögat så fort det är för ljust. Lever som en vampyr känns det som!

Usch. Var hemma från jobbet igår och idag med. Kan inte gå ut för att det gör för ont i mitt öga.=( Inte ok alls. Om det inte blir bättre snart får jag nog ta mig till vårdcentralen. För det här går inte.

Ska inte sitta vid datorn egentligen, men vad ska jag göra då? Ligga i sängen hela dagen och hoppas på att tiden ska gå fort? Nej tack.

Just det. Har ju börjat hålla på och buda på Tradera. Det ni... Har precis "vunnit" en mp3 spelare. Som ni vet blev min väska stulen i början av sommaren och där i låg min kära mp3. Så nu satsade jag på att köpa en ny. Och den är inget speciellt men den har 1 gigs minne vilket passar mig alldeles utmärkt. Jag kan äntligen lyssna på musik från och till jobbet. Eller vart jag nu ska åka =D wohooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0