God kväll eller något =P

Sitter i soffan och bara tar det lugnt =) Blev ingen ute kväll. Är så slut i min kropp så att det finns inte. Har bara lust att gosa ner mig i sängen och kolla på film. Fast det ska jag ju göra efter jag har skrivit klart här.

Ser att det är många nya som har börjat läsa min blogg, vilket är underbart kul att se =) Och jag lovar er. Uppdateringen och bilderna ska bli fler och oftare. =)

Nåja har gått och funderat på mycket om mitt jobb. Som ni kanske har läst innan jobbar jag ju på Mc Donalds. Inte världens roligaste jobb men det ger pengar.

Jaja, det jag har kommit fram till är att folk har såna dåliga fördommar om oss som jobbar på Donken. Men jag kan säga att så är det inte! Jag tjänar lika mycket som man gör på H&M om inte mer. Visst jag får slita mer och ta hand om gäster som inte fattar att man jobbar för att man måste. Och jag är inget förbaskat bollplank man kan skjuta bollen på hela tiden.
Jag menar varför ska jag stå i kassan och bara ta emot när folk gnäller på en. INTE OK!!! Ja det är ju det att även om det kommer en gäst med jätte dålig attityd så ska vi alltid vara trevliga tillbaka. No matter what.
Men vet ni? Det tål jag inte. Man ska behandla andra som man man själv vill bli behandlad. Eller hur?
Det fick vi ju alla lära oss på dagis FFS!!!
Så teoretiskt sätt så kan jag vara otrevlig och grinig om gästen är det.

Jaja kommer nog skriva mer om mina åsikter om jobbet.
Men ja jobbet är underbart också, pga mina jobbarkompisar. Men jag saknar alla på min gamla restaurang!!!


Kommentarer
Postat av: rebecka

Hej! Jag hade tänkt ha en tävling om helgens blogg. Om du vill vara med så hör av dig :) Och du måste skrivia namnet på din blogg så jag vet :)

2009-10-22 @ 17:50:02
URL: http://rsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0