Hallå!!

Idag har man då varit ledig. SJukt skönt faktiskt =)

Bara legat i soffan. Vet inte varför jag har blivit så trött på sista tiden men det är väl på grund av årstiden. I don´t know. Har även lagt upp vår ugn på blocket. Haha. En lite söt bordsugn till salu. För dem som bor litet.
Vilket inte vi gör längre =D


Vill du köpa? 500:- och den är din!!

Nå väl. Max och jag skulle gått på bio idag men det blev inte av. Isf skulle vi ha sett "Sommaren med Göran". Det verkar vara en grymt rolig film. Någon som har sett den och kan berätta om den är värd att se?

Imorgon jobbar man som vanligt. 15-22.15. Jag vill INTE!!!! Inte om jag har ögoninflammation. Det ser helt crazy ut. Ett jätte rött öga och ett friskt öga. porrigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0