Förlåt för dålig uppdatering

Men... Först flyttade vi ju i torsdags så det var inte mycket med att sitta vid datorn då. Och sen försvann mitt bredband mitt i flytten och fick tillbaka det på fredags kvällen =P.

I fredags så körde jag skift på jobbet i 3 timmar. Inte så mycket kanske men det var jobbigt. Lite ringel rostig och det var inte alls samma sak som på Råsunda. Inte ok.,, Men men var klar vid halv elva sen bar det av in till stan. Där gick jag in till Högbergs där Sotka, Max och Pettson var. Var väl där 10 min sen drog vi. Max skulle upp och jobba och jag med. Så vi for hem =)

På lördagen jobbade jag och efter det bar det hem till Nea och Atte på deras inflyttnings fest. Det var underbart att få träffa alla igen. Och plus att det inte var på VIper. Lite utanför krogen sådär.
Så det var inget jag klagade på direkt =) saknat allihopa =)

I söndags låg jag helt död i sängen till 3 på dagen sen var det bara upp och åka iväg till IKEA. YEEEAH...
Hittade massor tyckte jag. Spegel, sängben, lampor mm. Mys pys =) passade perfekt till lägenheten =)

Igår jobbade jag också naturligtvis. Sen gjorde jag väl inte så väldans mycket förutom att pilla i lägenheten. =P

Och idag var vi på ikea och köpte lite mera grejer. Inte bra, inte bra. =P Sen rensade vi även ut förrådet. För att dum fan som ska flytta in i vår lägenhet kommer på att han ska flytta in tidigare. DUM ASS!!!...

Så imorgon kommer mamma hit och städar lägenheten med mig och så ska hon få se hur vi bor =) Kommer bli mys pysigt =)

BIlder på lägenheten kommer upp senare när jag har tid och ork =P Haha... Inflyttnings festen vet jag inte heller när den blir =P...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0