Gårdagen

Började min första dag på nya resturangen. Var sjukt nervös så magen knöt sig men det försvann ganska fort.
Det var annorlunda. Mycket annorlunda jämfört med Råsunda.

Servicen och allt var annorlunda. Jag saknar RÅSUNDA. Saknar mina arbetskamrater. KASSALINJEN. För den i Kista är inte bra. Allt ligger huller om buller känns det som. Men det kommer nog gå bra.
Dem hade iaf saker i skåpet hela tiden.

Nåja på kvällen var Junior här också. Vi hade film kväll.. Eller ja vi kollade på en film sen körde vi hem henne. Tröttmössan själv =)

Ikväll blir det Viper som vanligt. Med förfest hos oss först =) Det blir jag, Max, Daisy, Sotka, Hanna och Nicklas. Vad jag vet iaf =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0