God morgon

Efter att bara ha fått sova 3 timmar inatt så är jag ganska pigg ändå. Har bara legat och vridit och vänt mig i sängen. Har inte kunnat slappna av.Varför vet jag inte.
Kan ju beror på spänningen över att vi flyttar om en vecka. Just det ska be om ledigt nästa onsdag. Bara fråga lite snällt är ju trots allt ute i god tid =D mys mys.

Idag jobbar man 11-20. Börjar bli van med dem här passen nu. Hoppas man jobbar med några roliga personer idag. Men det gör det alltid.

Just det. Har börjat bli mitt vanliga jag igen på jobbet. Hon den där jobbiga och bossiga personen. Beter mig inte alls som en vanlig medarbetare utan kanske områdesledare eller skiftledare. Men jag tror inte chefen klagar. Det är ju så han är van med att jag jobbar. Kan kanske lite för mycket än vad jag ska.

Just det min utbildningsbok är BORTA!! Det är illa kan jag lova. Men jag kan nästan garantera att den ligger ner packad bland allt bråte =P haha... Ne nu ska jag gå mot bussen =)

Vad ska ni göra idag då?


Du är det finaste jag har...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0