Hej allihopa

Dåligt med uppdatering, men mitt bredband är borta!! Så nu sitter jag på något värdelöst nätverk =P

I torsdags flyttade vi ju till våran nya lägenheten och jag storm trivs. Inte nog med att den är större utan den är HELT underbar.

Tack alla ni som hjälpte till och flytta =) jag uppskattar det verkligen =)

Får se när det bli inflyttningsfest och sånt. Kanske när vi fått omtapetsering. =) Who knows.

Igår jobbade jag. Körde skift i 3 timmar och det var inte lätt att göra det. Det var inte Råsunda style. Men det gick =P Det roliga är att jag är vanlig medarbetare men jag jobbade som en siftledare. Me like =D

Och idag jobbar jag 12-21.Det är kanske inte lika roligt =P haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0