Helgen i korthet

I fredags hände det mycket. Eller ja något i den stilen =)
Åkte ner till mami med Alex, Jennie och Fredrik eftersom dem skulle hämta resten av sina saker där plus att jag hämtade mitt köksbord jag ska ha i nya lägenheten. (Om 18 dagar flyttar vi =D)
Kom ner dit vid halv tre och kom därifrån vid halv åtta. Tog ju ett tag och packa in allt i släpet och bilen plus att mamma och Kennteh bjöd på mat =)

Efter det var det dags att åka upp mot Sthlm för att lasta av alla grejer och det gick snabbare än vad det gick att packa in allt i släpet. Nåja.
Efter det åkte vi ut till Väsby för att lämna släpet sen bar det av mot Viper.
Där väntade alla underbara människor och vår egna Dj Andre fyllde år så vi firade honom. Tyvärr missade jag när dem sjöng för honom, vilket var grymt synd men gratta honom kunde man göra iaf =)

Kvällen gick fort och vid stängning så slutade det med KAOS. Max hamnade i tjafs och det hela slutade med att polisen kom. Och Max blev portad. Men han kommer nog inte vara portad så länge till om jag känner chefen rätt.



Igår så kom Sotka över och vi drog in till stan för att käka. Gillar inte stan sådär mycket, eller inte när det finns fulla människor ute klockan 3 på dagen!!! Inte ok..
Nåja sen åkte vi hem till oss och glodde film. Och ska jag vara ärlig så var det skönt att få vara hemma med Max en lördags kväll. Inte ofta det händer.

Sen idag har jag börjat storstäda lägenheten och packat allt som jag inte använder så ofta. Har bara själva rummet kvar men det kommer ta ett litet tag. Eftersom det är så litet måste man ju flytta runt allt =P Snart siipper jag det iaf.

Just det en underbar nyhet. Max har kanske fått jobb =) på ett byggvaruhus. Han var där och jobbade idag =) Jag hoppas att han blir anställd det skulle hjälpa oss en hel del. Plus att då har han något att göra om dagarna.

Nåja nu ska jag fortsätta med min städmani. ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-14 @ 00:13:09
Postat av: daisy

gumman, fick max jobbet? :)

2009-09-14 @ 18:27:41
URL: http://daiisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0