Helgen =P

Ja i fredags var det förfest här hemma.Så Max, Jag, Sotka, Hanna, Daisy och Niklas var här hemma =) Det var kul =) Sen tog vi oss in till viper där vi mötte upp flera andra trevliga människor =)
Nåja var någorlunda nykter eftersom jag skulle upp 8 dagen efter.
Ja just det. Sen kom det kanske 20 stycken stureplans fjollor och skulle festa på viper. INTE OK!!... Menjag kom på vad dem gjorde där. Pappa måste ha sänkt deras veckopeng ;) mohaha

Lördagen bestog av att jobba 09:30-19.15. Och tiden gick ju inte fort heller. Hade så tråkigt att jag kunde somnat på kassan. När jag väl slutade så åkte jag hem och röjde upp lite efterrsom daisy, nicole och niklas skulle komma och förkröka. Sedan kom max och sotka så vi fick åka BMW:n in.
På viper var det väl helt ok drag. Jag hade kul iaf =)

Och idag har jag bara legat i sängen heeeela dagen =) sjukt skönt eftersom jag är sliten. =P

Bilderna från helgens äventyr kommer upp senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0