Hoppla...

Dålig uppdatering. I know.

Men har varken pallat eller hunnit sitta här.

Jaja kan berätta i korthet vad som har hänt dem här dagarna.

I söndags var jag i Haga Parken med några gammla jobbar kompisar från råsunda. Måste säga att det var riktigt kul att träffa dem igen. Har saknat dem!!!

Sen på kvällen hämtade jag och Max upp Linda och körde hem henne. Och efter vi hade släppt henne åkte vi ju hem och då hände den där lilla olyckan. OPS...

 

Igår jobbade jag och idag jobbade jag så det har inte hänt något speciellt kul kan man ju säga.

 

MEN på torsdag flyttar vi. Och det är bra det =) ska bli så skönt faktiskt =)


Kommentarer
Postat av: Carina

Ja, nästan som pimp my ride :P

2009-09-23 @ 09:47:34
URL: http://lillakikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0