Lugn och skön hemmakväll..

Blev det igår. Var ju tänkt att jag skulle åka in till Viper men jag kände att min kropp inte pallade det. Så istället blev det en lugn myskväll med Max =)
Vi låg och kollade på ett par avsnitt av True Blood. Och jag måste säga att jag är facinerad. Den serien är underbar. Den är värd och se.
Och jag som har så svårt och hitta en serie jag tycker om...

Nåja igår så ville jag åka in ännu mera när personer ringde och smsade att dem ville att jag skulle komma. Förlåt, men jag orkade verkligen inte. Kanske blir en tur dit ikväll eller något. Vi får se. Kanske ska på race ikväll. You will never know. Eller jo imorgon bitti kanske =P

Nu ska jag åka till jobbet. Jobbar 12-21. Kill me please. Kommer  vara mongo mycket att göra eftersom att det är lördag plus att ramadan (stavning?) är slut och då kommer det komma MASSOR. Inte en lugn stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0