Onsdagen

Vaknade av att det ringde på dörren. Det var killen som skulle besikta våran lägenheten. Allt gick jätte bra. Lägenheten var sliten redan innan så vi slapp betala något. SKÖNT.

Efter det ringde mamma och sa att hon tyckte att vi skulle komma ner till henne eftersom mormor skulle komma upp. Så det blev en liten suprise för henne att se mig =) Var kul att träffa henne och se att hon mår bra =)
Sen har jag och mamma pratat om att åka ner till morfar. Han blir allt dåligare. Nästan helt blind så jag vill träffa honom innan han blir helt blind.

Nåja, jag, max och pettson gick ner till Paddys och tog en öl. Det var mysigt =) så nu sitter vi här och dem fläskar i sig pizza =P haha

 


Funderar på att gå tillbaka till mörkt hår.
Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Nusse

Ska du redan färga tillbaka dä? ;P

2009-09-10 @ 13:38:30
Postat av: daisy

nej gumman, det tycker inte jag. Tycker vi måste ha en blondin i gänget iaf :)

2009-09-10 @ 14:29:14
URL: http://daiisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0