Onsdagen

Har inte hänt så mycket idag faktiskt =P bara legat i sängen och glott =P fan va lat jag är, eller bekväm heter det snarare.
Måste ju passa på nu när man är ledig. Imorgon börjar jag jobba. 17-22.15. Ska bli spännande att se vad det är för fiurer som jobbar där och hur dem jobbar där. Kanske jag trivs där, kanske inte.

Dem från Råsunda säger att dem inte trivs så bra men jag ska bilda min egna uppfattning har jag bestämt =D

Nåja nu väntar jag på att Max ska komma hem så vi kan kolla på nya Bring It On filmen. Fight to the finish. Älskar dem filmerna. Vet inte varför men det bara är så. Egentligen samma stuk på alla filmer men ändå så annorlunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0