Stress!

Idag har varit en extremt stressig dag =P
Vaknade 2 och insåg att jag hade försovit mig till allt =P Skulle gått upp 11 för att hinna med allt.

SÅ det var bara att bege sig in till stan för att lämna in min förlovningsring. Eftersom jag vet att den kommer jag aldrig bära igen. Inte just den ringen nej nej nej! =)

Sen träffade jag Oscar en stund också bara för att säga hej. Sedan bar det av till jobbet för att hämta upp mina jobbkläder så jag kan tvätta dem.
Träffade även på Petra på väg till jobbet =)
Efter det åkte jag ut till ikea för att fixa lite saker.
Kom hem för 2 timmar sen och nu sitter jag och färgar håret. Ska bli kul och se hur det blir =P kanske blir helt knasigt men allt löser sig =D
Om några timmar kommer min älskling hit också. Jag och Junior ska ha myskväll eftersom jag åker iväg imorgon och hon måste ha mina nycklar så hon kan ta hand om mina prinsessor =)

Ne nu har jag inte tid att sitta här längre.
Men måste än en gång säga vilka underbara vänner jag har =)


Kommentarer
Postat av: Natalie

Saknar ju dig ju! =(

Lägg upp bild på håret! =D=D

2010-04-15 @ 10:10:33
URL: http://north-silver.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0