Förlåt för en extremt dålig uppdatering.

Men dem senaste veckorna har varit kaos. 1000 tankar och bara ett huvud.

Nyår var först och främst underbar =) Jag och junior var på Monday Bar på Göta Källare. och det var ett riktigt bra drag där faktiskt. Tyvärr finns inga bilder från kvällen. Men man får väl överleva ändå =D

Sen har det hänt lite tråkiga saker. Jag är numera inte i ett förhållande. Men jag antar att man kan inte hjälpa när känslor försvinner. Tänker inte dra hela historien, dem som vill veta får fråga osv. Inget jag tar upp här direkt.



Nåja helgen var grymt galen kan jag ju berätta.
I fredags var jag först ute på Lidingö hos Daisy =) Där satt jag, hon och Emma och sjöng singstar, pratade osv =) Efter det bar det av till Viper. Och det var en galen kväll. Lite för mkt att dricka kanske men inget jag klagade på, jo dagen efter =P



På lördagen bar det av till Kallhäll till Patrik för en fotografering i studion. Och bilderna blev sjukt grymma. Är super nöjd. Plus att jag var en vandrande reklampelare hela kvällen. Gick runt i en snygg t-shirt =)

Hur kvällen slutade berättar jag inte. Men det var party party =D



Fler bilder finns på www.perfectshot.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0