Hallå =)

Nu är man tillbaka på banan igen. eller ja jag har inte spårat ur =P

Har jobbat hela veckan så det har väl inte hänt något speciellt. Har gjort allt och ingenting känns det som.

På måndag kommer mamma och Kenneth hit också =D mysigt. Vi ska byta julklappar. Haha lite sen men ändå. Sen ska vi kolla igenom min ekonomi och kollar vilka utgifter jag har osv. Är tänkt att jag ska köpa en tv på måndag.
Förmodligen blir det en 42a Samsung. det är porrigt.
Men måste försöka få bort den tv-möbeln jag har, för annars går det ju inte =P haha. Någon som vill ha? =)

Vid löning har jag tänkt och göra om lite här hemma. Ordna det som JAG vill ha det och efter mina önskemål.




Många tycker säkert jag har gått vidare väldigt snabbt efter att jag och max gjorde slut. Men jag ångrar ingenting och jag kan inte hjälpa att jag förlorade dem känslorna för honom. jag vill inte stå och trampa på samma punkt och bara vara ledsen. Det har jag gjort förr och det var inget bra.

Men även i "dåliga" tider så finns det ljus. Och det finns så många som finns där för mig. Och det är helt underbart =) Mitt liv är inte perfekt än, men det är på god väg ska jag lova er =)

Ikväll ska man jobbar på vippan =) 21-03. Ska bli kul, eller hur man ser det. Det ger pengar iaf =) vilket är skönt. Pengar är aldrig fel dock =D  Så ikväll får alkoholen vila från mig =) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0