Lycklig

Ja jag är så sjukt lycklig just nu. Allt flyter på precis som jag vill. Känns som om jag har fått tillbaka min energi.

Alla som har funnts där, ni är guldvärda. Ni får mig att må så bra.

Sen finns det en person som gör mg extra glad, som får mig att känna mig så tygg och glad. Men som du sa, vi tar det lugnt och se vart det leder. Och jag tackar dig för att du inte pressar mig. För annars skulle det gå rakt utför. TACK =)

Det hela är så sjukt, ett 2 års förhållande tog precis slut. Och jag saknar inte honom. Inte det minsta. Jag vet inte om det tyder på att jag är känslokall eller vad det är. Men jag kan inte stå still och vara ledsen. Varför skulle jag vara något som jag inte är.


Kommentarer
Postat av: eliiinh !

tungpiercing! vill också haa! :D

2010-01-20 @ 17:56:33
URL: http://eelinppelin.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det e klart att du inte ska stå och trampa på ett ställe =) du e starkare än så =) och det har vi sett =) <3

2010-01-21 @ 05:15:10
URL: http://loottz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0