Helgen i korthet

Min uppdatering suger som bara den jag vet =P

Helgen har varit helt underbar med många händelser.

I FREDAGS så jobbade jag öppning, sjukt skönt att bara gå i lobbyn. Sen vid 4 så kom Sofia och då blev det shopping för hela slanten. Blev en massa grejer tycker jag. Leggings, linnen, tröjor, skor. Ja ni vet allt möjligt =)
Vid 9 var vi klara. Så det var bara att bege sig hem för jag skulle in till Viper Room. Även om jag hade sagt att jag inte skulle dit.
Var inne vid 11 och då blev det cider efter cider. Vid halv två får jag ett samtal från Victor som säger att han sitter häktad. Vilket gör att jag blir helt förstörd. Visar sig att han sitter i fyllecell i Sollentuna.
Nåja vid halv tre så drar vi från Viper till Donken. På vägen dit hamnar jag och en till i bråk. Som tur drar Nicole bort mig därifrån.
Så vi köper maten och sen drar vi till tunnelbanan och åker hem.



Vid halv nio ringer Victor och har blivit utsläppt så han kommer till mig och vi pratar lite. en var det dags för mig att göra mig iordning för att åka till Jakan. Så Onur kommer vid halv två och hämtar upp mig.
Jag, Sofia och Onur åker till systemet och handlar.
Sen var det bara att göra sig iordning. Vid 10 kommer alla party människor. Vi hade ju en liten fest, bara vi personal från jobbet. Eller ett par från jobbet iaf.
Vi var tillslut 16 personer.
Kvällen flöt på underbart bra men man märkte att vissa visste inte hur man hanterar alkohol, tyvärr.

Sen på söndagen så hjälpte jag till att röja upp lite. Kom hem vid 6 tiden typ =) Sen kom Victor hit  så vi åt middag och bara chillade galet =)

Det var väl hela helgen i korthet I guess =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0