Inte gillar, älskar

Mitt liv just nu.
Allt flyter på som det ska och när vissa stunder kommer så tänker jag på hur underbara vänner jag har =)
Och att jag har Victor =) Satan i gatan vad jag tycker om dig hjärtat =)

Vad har hänt den senaste tiden då? =)
Har precis börjat jobba igen efter sjukskrivningen osv. Känns ganska skönt att vara tillbaka på jobbet. Underbara människor man jobbar med =) Dock är mitt knä lite som det är och när jag står förlänge så gör det bara ont.

Jag har umgåtts med Junior. Gumman du är min ängel i detta liv. Du har tagit mig upp till där jag är nu =) Jag kommer alltid finnas för dig. I vått och torrt, i kallt och varmt. Det vet du!
Du är mitt hjärta och kommer alltid vara =)

Sen igår var man ute med Atte, Danne och Junior. Var kul att bara dra ut vi 4 =) Det ska vi göra om =)
Killar ni är underbara vänner och har visat att ni är sanna vänner genom er ärlighet. Ni säger vad ni tycker men ni stöttar mig genom allt.
Vi var ju på 360 och det var workers night. Riktigt trevligt faktiskt =) Dansade och hade kul =) Var skönt att vara nykter hela kvällen faktiskt =) sparade lite pengar på det =)
Efter det var det bara att åka hem. =) Victor kom till mig också =) mysigt dock slocknade han ju direkt  =P

Idag blir det att jobba 16-22 sen bär det av till Juniors jobb där vi ska äta lite god middag och sen åka hem till mig och bara ta det lugnt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0