Jaha ja

Var på vårdcentralen nyss. Viasade sig att jag har en inflammation i knät plus att jag har vätska i det. Och det kan även vara minisken. Dock vet jag inte det förren jag har varit hos ortopeden.
Så nu är man sjukskriven 1½ vecka. Kul jul.

Det blir inflammations tabletter 2-3 gånger om dagen, träning för knät och vila. Jaja kul.
Fick också en strikt order om att inte dansa. Hur ska det gå till när Monday Bar kryssen är om en vecka? Jaja det löser sig nog =)

Nu ska man hämta ut tabletterna plus astma medicinen sen blir det att åka till jobbet och lämna in papprena. Känns inte alls kul. Känns som jag sviker dem på jobbet men vad ska man göra.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0