Känslor...

Nu är jag så less på människor. Eller nej inte alla. Men vissa

Jag kan inte rå för känslor, det kan inte.
Jag har gjort fel, ja det vet jag med. Men vad i helvete ska jag göra åt saken? ta tillbaka allt? nej det går inte.

Som precis alla andra kan man inte hjälpa känslor. Ja jag vet jag är expert på att stänga in känslorna och vara totalt iskall. It´s sucks.
Sen när jag väl gör ett försök så går det som det går. Atte du hade rätt, man ska våga chansa.

Jag är så less på att folk dömmer mig för exakt allt jag gör, speciellt dem negativa sakerna. Men om det är så vi ska spela så kan jag också göra det. Och det blir inga vackra ord som kommer då.
Men nej just det, jag kommer inte göra det. För jag har ett eget liv och behöver inte dömma och prata om alla negativa saker.
Ge positiva kommentarer istället. Visst ibland är konstruktiv kritik den bästa men fuck me sideways ge er.

Jag tycker om killen vad ska jag göra. För första gången i mitt liv har jag släppt in någon i mitt liv såhär fort.
Ja, jag kommer förmodligen bli sårad och då blir det att jag får skylla mig själv som många kommer säga.
Fuck me then.

Jag märker nu vilka som finns där för mig. Som är glada för min skull.

Atte och Junior - Ni är dem bästa! Jag älskar att ni inte dömer mig och låter mig följa mitt hjärta.
Synd att inte fler kan låta mig göra det utan att ge mig det onda ögat....



I am who I am


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0