Nu är helgen över

Och jag har haft en helt underbar helg med Junior. Du är bäst gumman =)

Ifredags drog vi till 360 och stampade lite. Väldigt dålig ide med tanke på mitt knä. Men att vila varann låt så gick det ju. Nu blir det vila i en vecka. För jissies vadknät knakar nu. Inte bra alls ju. Snart går väl mina ledband.

I lördags så tog vi det bara lugnt. Pratade och bara chillade =)
Sen igår så sydde vi lite på våra kläder till kryssen. Och det kommer bli nice =D som bara den =)

På kvällen träffade jag Victor. Och vad jag hade saknat honom. Jag har även insett i helgen hur jävla kär jag är. Jag vet inte vad det är men du gör mig helt galen. Och det bästa är att vi inte rusar fram utan tar var dag som den kommer.

Jag ber till gud att detta är något bra. Eftersom jag har en förmåga att förstöra allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0